به نقل از سایت گزارشگران

خسته نباشید!

 

یک خسته نباشید به وسعت آزادی و به درازای زندگی به شما بدهکارم ، چرا ؟

از وقتی که قضیه حمله آمریکا به ایران جدی شد ه،  اپوزسیون های  داخل و خارج و حتی  سایت های بیشمار آنقدر به این مسئله بها داده  و مردم را بسیج نموده  و تظاهرات بیشماری  تا کنون به راه انداخته اند که واقعاً جا دارد به آنها بگویم

خســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــته نبا شیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد.

 

جهان به لرزه درآمده، بخاطر اینکه مرتب در گوشه و کنار دنیا صدای تظاهرات ضد جنگ ما ایرانیان امان از ایشان گرفته است.

رهبران اپوزسیون های  داخل و خارج آنچنان تظاهر اتی به راه انداخته اند که بیا و ببین. راه دور چرا  برویم ، باید از هنرمندان مان  بی نهایت تشکر کنیم. ببینید چه کنسرت هایی بر علیه جنگ به راه انداخته اند ، اصلا  گو یا همه  دارند مسابقه میدهند. در سراسر اروپا با  تورهای آنچنانی،  مردم دنیا را از پیامدهای جنگ آنقدر آگاه کرده اند که همه  متوجه هستند که چه  مصیبتی  ممکن است گریبان گیر مردم ایران شود.

 

من شخصا به ایرانی بودنم افتخار می کنم .افتخار می کنم به اپوزسیون ها و مردم که واقعاً با تظا هرات ضد جنگ کمر آمریکا را شکستیم .این که می گویند هنر نزد ایرانی است و بس ،واقعیت دارد، دنیا فهمید که آمر یکا نباید به ایران حمله کند، از بس ما مردم در خیابانها ی جهان تظاهرات ضد جنگ راه انداخته ایم آ نها را خسته کرده ایم ، ولی چه باک ما ایرانی هستیم و باید کاری کنیم که فردا مردم ما دچار سرنوشت مردم لبنان یا افغا نستان ویا خدای نکرده زبانم لال مردم عراق نشوند. بله ،همین چند روز پیش مگر شاهد نبودید که مردم آمریکا تظاهرات ضد جنگ راه انداختند و خانم جین فوندا  هنر پیشه معروف یکی از سخنرانها بود. آن تظاهرات عظیم به خاطر ما و بر علیه  سیا ست های جنگ طلبانه بوش بود که همه ایرانیان هم در آن شرکت کرده بودند!!!! یا همین چند روز پیش در برلین به مناسبت سالگرد هولوکاست  (روزی که اردوگاه مخوف آشوتیس در سال 1945 توسط ارتش سرخ آزاد شد.) که در واقع تظاهرات ضد هولو کاست هم بود و البته از طرف هموطنان، باور بفرماید آنقدر جمعیت آمده بود که بر گذار کنند گان شرمنده این سیل ایرانی شدند!!!!!!!!!

 

همین قدر که این همه خواننده  از در دیوار روی زمین  سبز شده  نا شکر نباشید،  ببینید چه کنسرت های ضد جنگی بپا کرده اند!!!!! باور بفرمایید آدم یاد ملت آفریقا می افتد که آن زمانها برای آزادی مردم و کشورشان چه کردند  و اما ما! هی نگویید ما ایرانیان فاقد اتحاد و همبستگی هستیم ، اینقدر تخریب فرهنگی و شخصیتی نکنید . اینقدر خودمان را دست کم نگیریم ، آلان 28 سال است که به یاری خداوند انقلاب کرده ایم و تا آلان هم موفق بوده ایم ، در همه زمینه ها!!!!!

 

به سایت ها مراجعه کنید، ببینید تمامی احزاب سیاسی و سازمان هایی که ساز حقوق بشر را سر میدهند ، تـــــــــــــــــا

پروفسورها ی مان ، و کانون نویسندگان  در تبعید خارج و  داخل  چه غوغایی بپا کرده اند .درست مثل جمعی از پروفسور های سر شناس آلمانی که خانم مر کل را به چالش کشانده اند که مانع حمله آمریکا به ایران بشود، ما هم از آنها یاد گرفتیم. نگاه کنید که خانم شیرین عبادی این نماد صلح و آزادی چه تظا هرات ضد جنگی بپا کرده وچه نا مه هایی به سران دنیا حواله کرده یا همین آقای رضا پهلوی که به کمک هوادارانش کاخ سفید آمریکا را از فشار جمعیت ایرانی به لرزه در آورده است .  چرا اینقدر خودمان را دست کم میگیریم، در همین شلوغی فضا ی جنگ روانی ، دانشجویی بی گناه بخاطر بالا بردن پیراهن خونین همرزمش  همین امروز و فردا شهید راه من و شما و وطن می شود ، آخر بابا اینقدر تظاهرات نکنید ، باور بفرمایید با فشاری که شما به جامعه جهانی وارد میکنید رژیم همین روزها عقب نشینی کرده  و احمد باطبی را دو دستی تقدیم خانواده اش می کند. ما که تجربه داریم ،مگر ندیدید که محمدی و فیض و....را با سلام و صلوات به خانواده های شان برگرداندند، آن هم فقط  به خاطر مبارزات ما در خارج و در ایران که  دنیا را بسیج کردیم تا بالاخره راحت شدند !!!!!!!!!!.حالا هم نوبت این دانشجوی مبارز و مبارزین جوان  دیگر است!!!!!

 

حالا اگر آمریکا قصد حمله به  کشور اهورامزدایی و محمدی ما را دارد قضیه اش فرق میکند، زیرا که می خواهد  به عقیده بعضی از شما ریشه اسلام را بر کند چون فکر می کنید اگر عمو سام بیاید همه چیز حل است ، همانطور که عراق را مهد دمکراسی کرد.  ملت عراق از بس دمکراسی نوش جان کرده اند از آنطرف شان آزادی بیرون می ریزد و همه در حالی که در خوشی و سعادت  به سر می برند،  زیر سایه چکمه پوشان عمو سام  اسلام خدا را شکر گذارند!

ما هم اگر همینطور به تظاهرات ضد جنگ ادامه داده  و تمامی سایت ها را بسیج و هنرمندان مان را فرا بخوانیم و دنیا  را آگاه کنیم،  مطمئن با شید که آمریکا واقعاً هیچ غلطی نمی کند. ولی آلان بعضی اوقات  یک غلط های زیادی می کند که امر به همه مشتبه شده که بله امریکا می تواند غلط هم بکند .جالب اینجاست که همه ما به این امر واقف هستیم حتی رهبران ایران که گوش شیطان کر، در تلاش هستند که عمو سام تا همین جا که دارد غلط می کند، دیگر زیاد غلط نکند که وا مصیبت ها می شود. حالا چه کار می کنند از بنده و جنابعالی پنهان است!!!!!!!!!!

 

 مطمئن باشید هنوز ظرفیت هایی هم در منطقه، هم در جهان و هم در ایران وجود دارد که با همت ما ایرانیان می تواند جلوی  گرد نکشی های کاخ سفید را بگیرد.  

 

باور بفرمائید اگر اپوزسیون های داخل و خارج همینطور به مبارزه ادامه بدهند و هر روز به خیابان ها بریزند قطعاً ما پیروز خواهیم شد و مردم ایران اصلاً نگران نباشند ، همانطور که ملائکه  و فرشتگان و امام زمان تا کنون در این 28سال یار و یاور  مردم بوده اند از این به بعد هم خواهند بود!

 

این درست است که ترس به جان رهبران ایران افتاده، شما نگاه کنید اگر همین آقای خاتمی 2 سال پیش با نامزد ریاست جمهوری امریکا مذاکره می کرد، چه بلایی بر سرش می آوردند؟ ولی امروز شاهد بودید که رفت و نشست و مذاکره کرد و مخالفین هم صدایشان در نیامد. پس این بابا خیلی هم خوب  می تواند غلط زیادی بکند. نباید گول شعارهای این مرتیکه بیسواد ترمز بریده  را خورد،  مردم ایران از وقتی که فهمیدند این مرتیکه باعث و بانی تحریک عمو سام شده، هر روز هزار تا فحش به خودشان میدهند که این چه کاری بود که با کمک امام زمان  به او رأی دادیم، حالا باید تاوانش را در همه زمینه ها  پس بدهیم.

 

پس  باید به این اپوزسیون های  رنگارنگ  و همه آنهایی که دستی در سیاست دارند  و صدایی برای خواندن و هنری برای نمایش و........و........ یک خسته نباشید بزرگ  نثار کرد، شاید از خجالت شان بیرون بیآیم.  خسته نباشید.

 

 

ی صفایی

25 فوریه 2007