http://marchtehranshargh.blogfa.com

 

 

سرکوب اعتراضات اخیر معلمان و فرهنگیان

 

 

سرکوب اعتراضات اخیر معلمان و فرهنگیان بار دیگر چهره کثیف و ضد انسانی رژیم اسلامی را به نمایش گذاشت. رژیم جمهوری اسلامی که پایه های دیکتاتوری خود را لرزان و شدیداً مورد تهدید می بیند کوچکترین فریاد اعتراضی را خفه می کند حتی اگر این اعتراض بر اساس قوانین خود رژیم باشد.

امروز وظیفه هر انسان آزادی خواه و برابری طلبی است که از اعتراضات فرهنگیان حمایت و پشتیبانی کند.

کارگران, پرستاران, دانشجویان از اعتراضات فرهنگیان حمایت کنید و بر علیه حکومت وحشت و ترور بپا خیزید. ما همه جوانان کشور را به شرکت در اعتراضات معلمین فرا می خوانیم. با نزدیک شدن ماه می و رسیدن روز جهانی کارگر بهترین موقعیت برای پیوند این دو بخش جامعه یعنی کارگران و فرهنگیان به وجود آمده است. بیایید صدای مظلومانه این قشر زحمتکش را به گوش جهانیان برسانیم. تنها با اتحاد و همبستگی اقشار معترض جامعه می توان این مبارزات را به نتیجه رساند.

معلمان اعلام کرده اند چنانچه به خواست هایشان رسیدگی نشود روزهای ٢٧ و ٢٨ فروردین دست به اعتصاب خواهند زد، روز ١١ اردیبهشت نیز اعتصاب را ادامه میدهند و روز ١٢ اردیبهشت در مقابل سازمان هاي آموزش و پرورش استان و ادارات آموزش و پرورش شهرستان تهران تجمع اعتراضی خواهند داشت. روز ١٨ اردیبهشت نیز در مقابل مجلس اسلامی دست به تجمع اعتراضی خواهند زد.

برای رسیدن به یک دنیای بهتر فریاد نه به فقر, نه به جنگ, نه به بمب اتم را فریاد برآوریم!

 

نیما نامی 

جمعه هفدهم فروردین 1386

 

 کارگر معلم اتحاد ... اتحاد....

 

 

نه به فقر   نه به جنگ    آزادی برابری فوری!