اطلاعیه سلام دمکرات: حک شدن سایت ها و وبلاگ های چپ

 

در هفته اخیر هک کردن وبلاگ های چپ داخل کشور در دستور کار عده ای قرار گرفته است.  این خرابکاری از وبلاگ انجمن فرهنگی سایه آغاز گشت. البته در اقدام آغازین تنها اختیار وبلاگ را از دست مسئولین آن خارج کردند که پس از 48 ساعت تلاش، رفقای انجمن سایه کنترل خود را مجدداً بر وبلاگشان به دست آوردند و پست زیر را با عنوان " تروریسم مجازی" برای توضیح در آن قرار دادند:

" 48 ساعت قبل از طریق خبرنامه وبلاگ به اطلاع اعضای آن رساندم که وبلاگ ما هک شده ، آن هم به شکلی عجیب و بدون هیچگونه تغییر و خرابکاری که البته احتمالا خیلی از دوستان متوجه آن نشده اند و به همت برخی از دوستان توانستیم مجددا مدیریت وبلاگ را در دست بگیریم که همین جا صمیمانه از دوستانی که ما را یاری رساندند تشکر می کنم .در مذمت این عمل چیزی نمی گویم که شنیع بودن آن بر همه هویداست . در ضمن فرصتی بود تا بیشتر به قدر و ارزش این مکان واقف شویم که ما را سخت دل بسته کرده و امیدوارم که شما را .  این پست نیز صرفا جهت اطلاع دوستان و عزیزان گذاشته شده و متذکر می شوم که جهت هرگونه تماس با انجمن از طریق ای میلsayeh_ngo [at] yahoo [dat] com اقدام فرمائید ." (پست 116 ، سه شنبه بیست و پنجم اردیبهشت 1386)

 

 سپس در اقدامی دیگر، دیروز دوباره وبلاگ ایشان مورد تجاوز قرار گرفته و پیام زیر از طرف افراد متجاوز بر روی وبلاگ گذاشته شد: " سه شنبه یکم خرداد 1386 ، ها ها!!! این وبلاگ بدلیل بی کفایتی و سوء نیت اعضای غیر انسان آن تا اطلاع ثانوی حک شده است!!!"   رفقای انجمن سایه فوراً به لیست خود نامه نوشته و نداشتن اختیار وبلاگ خود را اعلام نمودند :

 

 " با سلام

نمی دانیم چگونه این بی منطقی و تروریسم مجازی  را هضم کنیم . وبلاگ انجمن سایه دوباره مورد هجوم شخص یا اشخاصی نامعلوم قرار گرفته که این بار ما را به غیر انسان بودن متهم کرده اند .صحبت راجع به چنین افرادی بیهوده است و قضاوت را بر عهده ی خودتان می گذاریم .

وبلاگ انجمن سایه مجددا هک شده و این انجمن مسئولیتی در قبال مطالبی که پس از این در وبلاگ منتشر می شود ندارد .

http://www.saayeh.mihanblog.com

هر گونه تغییرو تحول از طریق همین خبرنامه اعلام خواهد شد .

تماس با انجمن تنها با ای میل

sayeh_ngo [at] yahoo [dat] com  "

 

امروز عصر نیز رفیق فوأد شمس طی نامه و پیامهای خصوصی حک شدن وبلاگ خود را اعلام نمود:

 

" وبلاگ قبلی من به این آدرس  :

http://www.rozmaregi.blogfa.com

هک شده است .

مطالبی که از روز چهارشنبه  نوشته شده است فاقد هر گونه اعتبار است

.

دارم سعی می کنم وبلاگم را پس بگیرم! "

در وبلاگ او متجاوزین متنی را قرار داده که گویا او مواضع خود را پس گرفته و ... البته به علت طولانی بودن،  متن نوشته شده توسط متجاوزین را بطور کامل نمی توانیم درج کنیم. اما علاقمندان برای خواندن آن می توانند به وبلاگ رفیق فوأد http://www.rozmaregi.blogfa.com مراجعه کنند.

از متون حک کنندگان می توان دریافت که به طرز نزدیکی نوشته ها و مقالات درج شده در وبلاگ ها را دنبال می کنند.  فقط می توانیم امیدوار باشیم این کار توسط مأموران وزارت اطلاعات صورت پذیرفته باشد و نه کسانیکه خود را "مبارز!!" معرفی کرده، اما در عمل به نوکران بی جیر و مواجب"سربازان گمنام امام زمان" تبدیل گشته اند!            

 

 سلام دمکرات