بار دیگر به مضحکه انتخاباتی رژیم نه بگوئیم

 

 

دور دوم مضحکه انتخاباتی ریاست جمهوری اسلامی درجمعه سوم تیر ماه بر گزار می شود . مضحکه انتخاباتی دور دوم در شرایطی  برگزار می شود که رسوایی برگزار کنندگان این انتخابات عالم گیر شده و حتی حجت الالسلام کروبی را نیز به فغان و اعتراض وا داشته و قالیباف و معین و رفسنجانی را نیز به غرولند در اعتراض به دخالتهای دفتر رهبری و فرزند ارشدش و دخالتهای سپاه و بسیج و نظامیان و شورای نگهبان و دستگاه قضایی!

 

تحریم دور اول انتخابات رژیم و خالی ماندن صندوقهای انتخاباتی آن و اعتراضات گسترده مردمی بیش از انتخابات علیه  کلیت رژیم اسلامی و اعلام تحریم فعال انتخابات فرمایشی که در جشن فوتبال و اعتصابات زندانیان سیاسی اوین و گوهر دشت و دانشجویان بسیاری از دانشگاههای سراسر کشور و در اعتراض گسترده زنان و کارگران در مقابل دانشگاه تهران و استادیوم آزادی و دهها و صدها نمونه دیگر منعکس شد، چنان رژیم اسلامی را دچار بحران و تشویش کرد که انتخاباتی رسواتر از همه انتخابات دیگر بر پا کرد. انتحاباتی با تقلبات آشکار و دخالتهای سازمانیافته دستگاه سرکوب حکومتی، انتخاباتی که دو قاتل ، دو جانی، دو تروریست و دو چهره حکومت اسلامی را به نمایش انتخاباتی دور دوم فرستاده است .

 

اینک در دور دوم این مضحکه که انتخابات بین آمر و مأمور قتلها و ترورها ، بین فاشیسم مذهبی و فالانژیسم حزب الهی ، بین عالی جناب سرخ پوش و چاقو کش انصار است ؛ تنها با تحریم و نه آشکار می توان به این توهین آشکار و تجاوز به حق مردم جواب داد و با اعتراضات گسترده و تحریم فعال سازمانگران این مضحکه را رسوا کرد و طرفداران دخالت در این مضحکه را با هر اسمی منزوی کرد.

 

سازمان کارگران انقلابی ایران – راه کارگر همه مردم ایران را دعوت می کند که بار دیگر صندوقهای انتخاباتی رژیم را خالی گذارند و برای آخرین بار به این سیاست انتخاب بین بد و بدتر نه بگویند . مردم ایران شایسته آنند که در آزادی و برابری زندگی کنند . مردم ایران شایسته آنند که خود سرنوشت خویش را بدست گیرند . برای این کار در اولین گام با  تحریم مضحکه انتخاباتی رژیم، به فاشیستها و قاتلین فرزندان مردم، به دزدان اموال و ثروتهای عمومی کشور، به چاقو کشان و قداره کشان دستگاه حکومتی، روز جمعه سّوم تیر ماه      نه خواهند گفت .

 

 

                                                                        زنده باد آزادی، زنده باد برابری

 

                                                    کمیته مرکزی سازمان کارگران انقلابی ایران – راه کارگر

                                                                                            20ژوئن