مردم آزاده ایران

 

                              آزادیخواهان متحصن در مقابل اوین را تنها نگذارید

 

سه شنبه 24 خرداد 84 در برابر دربزرگ زندان اوین، از ساعت 4 تا 6 بعد از ظهر در گرد همایی و تحصن دفاع از ناصر زرافشان ، در دفاع از زندانیان سیاسی و عقیدتی ، در دفاع از حقوق قربانیان قتلهای سیاسی شرکت کنید .

 

ناصر زرافشان وکیل مدافع خانواده های قربانیان قتلهای سیاسی، هشتمین روز اعتصاب غذای خود را از سر گذراند و خطر مرگ او را تهدید می کند. ناصر مبتلا به بیماری حاد کلیوی است و هر لحظه بر وخامت بیماری او افزوده می شود . کانون نویسندگان ایران همه مردم ایران را فراخوانده است که در اعتراض به وضعیت ناگوار ناصر زرافشان ، برای آزادی ناصر و دیگر زندانیان سیاسی در تجمع اعتراضی تحصن کنندگان مقابل زندان اوین سه شنبه 24 خرداد شرکت کنید. 

 

سازمان کارگران انقلابی ایران – راه کارگر ضمن حمایت کامل خود از خواستهای بحق ناصر زرافشان و دیگر زندانیان سیاسی و عقیدتی ، نگرانی عمیق خود را نسبت به جان و سلامتی ناصر زرافشان و دیگر زندانیان سیاسی اعتصابی اعلام می کند و رژیم اسلامی را مسئول هر گونه صدمه به جان و سلامتی آنان میداند . سازمان ما همه جریانات بشر دوست و ترقیخواه و همه مردم مبارز ایران، خصوصاً دانشجویان و معلمان، کارگران ، جوانان و زنان ایران را فرا میخواند که با شرکت در این تحصن اعتراضی، فریاد رسای زندانیان سیاسی ایران باشند:

 

فریادی برای رهایی، برای آزادی و برابری

 

زنده باد آزادی – زنده باد برابری

                        

 

کمیته مرکزی سازمان کارگران انقلابی ایران – راه کارگر