جمع زنان بر ضد جنگ برگزار می شود

 

همانطور که در این مطلب ام اشاره کرده بودم زنان با این که کمترین نقش را در ایجاد و ادامه جنگ ها دارند اما بزرگترین ضربات را از جنگ می خورند.

به نظرم در جهان کنونی خصوصا در خاورمیانه که مردان جنگ طلب از دو سو به نام سرمایه داری و مدرنیته آمرانه و یا دفاع از سنت ها و دین و مذهب به جان هم افتاده اند این زنان هستند که باید پرچم متفاوتی! پرچم انسانیت و مدنیت در عین نقد سرمایه داری و مذهب سیاسی شده  را در دست گیرند.

زنان جامعه ما نیز این کار را خیلی وقت است که شروع کرده اند و اکنون نیز در اعتراض به جنگ بی رحمانه بین این دو جناح توحش مدرن می خواهند تجمع کنند تا نشان دهند انسانیت مرز نمی شناسد! زن لبنانی و ایرانی فارس و عرب و یهودی اسرائیلی نمی شناسد. تنها مرز انسان است و بس!

بعد از تجمع دانشجویان و جمعی از فعالین مستقل در روز چهارشنبه هفته گذشته در پارک دانشجو در این رابطه این دومین حرکت مستقل و یشروانه در اعتراض به جنگ می باشد.

                                                                

فراخوان زنان برای تجمع:

ما، جمعی از زنان طرفدار صلح درایران، به منظور محکوم کردن عملیات نظامی جنگ افروزان و کشتار و اواره سازی مردم بی دفاع ، به ویژه زنان و کودکان منطقه و برقراری صلح و امنیت پایدار در منطقه و جهان

گرد هم می آییم  و از همه ی زنان و مردان صلح خواه  ایران در سراسر جهان می خواهیم  که در این حرکت

انسان دوستانه ما را یاری دهند.

 

زمان : 11-12 صبح روز سه شنبه 10مرداد85

مکان:خیابان شریعتی، خیابان قبا،بولوار شهرزاد، مقابل دفتر سازمان ملل متحد درتهران

                                                                                جمعي از زنان ايراني طرفدار جنبش صلح

 

 http://naslefarda.blogfa.com/post-120.aspx بر گرفته از وبلاگ : نسل فردا